illustratie van het spelplus logo met de bekende gele plusjes die het motto van spelplus verbeelden: spelplezier met speciale spellen voor senioren

Antwoord op uw vragen

Kan ik op rekening bestellen?

Bent u een zorginstelling, dan kunt u eenvoudig op rekening bestellen. Op de pagina van afrekenen vragen wij hoe u wenst af te rekenen. Hier kunt u aangeven dat u op factuur wenst te betalen. Het is niet nodig om een account aan te maken. Consumenten betalen eenvoudig via de beschikbare betaalmethoden.

Staat SpelPlus ook op beurzen of lokale markten?

Ja, wij staan regelmatig op vakbeurzen of lokale markten. Artikelen demonstreren wij aan u. En u kunt ze zelf uitproberen. Volg ons op Facebook en blijf op de hoogte op welke markten we te vinden zijn.
Organiseert u zelf een markt of een bijeenkomst in de Zorg? Neemt u gerust contact met ons op, wij bespreken graag met u de mogelijkheden.

Kan ik artikelen bij u huren?

Onze artikelen zijn veelal heel erg betaalbaar, waardoor het zich niet loont om artikelen te verhuren. Alle artikelen die wij aanbieden, zijn nieuw en zijn alleen te koop.

Kan ik een artikel bij u ophalen?

U vindt het prettig om zelf een artikel bij ons op te halen. Dat kan! U kunt een artikel bij ons in het magazijn ophalen. Dat kan alleen na het maken van een afspraak. Neem contact met ons op, en we kunnen met u een afspraak maken. Het adres van ons magazijn is: SpelPlus, Visseringweg 32, 1112 AS Diemen. Als u de bestelling bij ons ophaalt betaalt u geen verzendkosten.

Heeft SpelPlus een winkel?

Nee, SpelPlus heeft geen winkel. Op onze website vindt u alle informatie bij het artikel. Heeft u na het lezen van de informatie toch nog een vraag? Neemt u gerust contact met ons op. Wij beantwoorden graag uw vraag, en geven u advies.

Kan ik retourneren?

Wij doen er alles aan om u goed te informeren, zodat u een juiste keuze kunt maken. Natuurlijk kan een artikel anders zijn, dan dat u zich had voorgesteld. Geen probleem. Stuurt u uw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour naar SpelPlus, Visseringweg 32, 1112 AS Diemen. Stuur een kopie van uw bestelling, pakbon of factuur mee. Zodra het artikel in correcte staat bij ons is ontvangen, sturen wij u een credit nota, en verrekenen wij dit met u.

Ik wil een account aanmaken. Hoe doe ik dat?

Bij het aanmaken van uw eerste bestelling, kunt u met het afronden van uw bestelling direct kiezen voor het aanmaken van een account. Hierdoor kunt u uw bestelling altijd terugzien, en worden uw gegevens voor u bewaard. Bovendien is het makkelijker om een vervolgbestelling op te geven.

Ik heb een vraag, hoe kan ik SpelPlus bereiken?

Heeft u een vraag of een speciaal verzoek. Laat het ons weten. U kunt ons bij voorkeur per mail bereiken. U kunt een email sturen naar: sales@spelplus.nl of verkoop@spelplus.be . Wij beantwoorden uw email binnen 24 uur. Wilt u iemand spreken?
Neemt u contact met ons op, op + 31-20-8231256. Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr, van 08:30 tot 17:00 uur.

De gegevens op de factuur wil ik wijzigen, hoe doe ik dat?

Het komt voor dat u de gegevens op onze factuur wenst aan te passen. Dat is geen probleem. Stuurt u ons in dat geval een email. Wij kunnen de factuur aanpassen, zodat de factuur in uw administratie verwerkt kan worden.

Een artikel is niet op voorraad. Wat nu?

Wij doen er alles aan om alle artikelen op voorraad te hebben. Mochten we onverhoopt een artikel niet uit voorraad kunnen leveren, dan kunt u uw emailadres invullen. U ontvangt een bericht het artikel weer leverbaar is.

Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?

De artikelen worden verzonden op het moment dat het product op voorraad is. Producten met een langere levertijd, worden automatisch opgestuurd zodra wij deze kunnen leveren. De factuur van uw bestelling wordt altijd in zijn geheel opgesteld. Dus ook met artikelen die later geleverd worden.

Wanneer de levertijd onverhoopt ver wordt overschreden, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u direct een email te sturen naar sales@spelplus.nl of verkoop@spelplus.be. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Kan mijn bestelling in het weekend bezorgd worden?

Nee, onze bezorgpartner bezorgt alleen van maandag t/m vrijdag. Bent u onverhoopt niet thuis? Geen probleem, de bezorger zal altijd proberen om uw bestelling bij de buren af te geven.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van Packs.

 

Er zijn twee uitzonderingen:

  1. Grote producten zoals sjoelbakken en snoezel-meubelen worden geleverd door een gespecialiseerde transporteur.
  2. Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen.

Betaal ik verzendkosten? Leveren jullie ook in het buitenland?

De verzendkosten per artikel kunnen verschillen. Voor de meeste artikelen berekenen wij € 7,50 per bestelling. Er zijn artikelen die een grotere afmeting hebben, daar geldt een tarief voor verzenden van € 22,50. Wij leveren ook naar andere landen in de EU. Voor informatie over de verzendkosten naar het buitenland, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

 

iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
MisterCash (Vanuit België)
Mastercard
VISA
PayPal
Giropay
Maestro

 

Het is helaas niet mogelijk om met cadeaukaarten, bitcoins of in termijnen te betalen.

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bijna alle artikelen leveren wij uit voorraad. Als wij een bestelling van u ontvangen gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen die voor 16:00 uur bij ons binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen bij u afgeleverd.

Heeft SpelPlus ook een catalogus?

Ja, elke 2 jaar brengen wij een catalogus uit. Het andere jaar brengen wij een aanvulling op de catalogus uit, met hierin de laatste nieuwtjes. U kunt de laatste aanvulling aanvragen (de catalogus is op speciaal aanvraag, deze zijn bijna op) door ons een email te sturen, naar sales@spelplus.nl of verkoop@spelplus.be. U kunt de catalogus en de aanvulling ook downloaden. Klik hier voor het pdf-document.