illustratie van het spelplus logo met de bekende gele plusjes die het motto van spelplus verbeelden: spelplezier met speciale spellen voor senioren

Google Reviews: klanten over hun ervaringen met Spelplus

Soms gaat er iets verkeerd en ontbreekt er bijvoorbeeld een stukje van een puzzel in de doos. Vervelend, maar het gebeurt. Lees onze Google reviews en gebruikerservaringen om te zien hoe SpelPlus alles er aan doet om het geen probleem te laten worden voor onze klanten zelf!

Lees alle 5-sterren reviews en klantenervaringen op Google.

Foto van de rode koekoksklok speciaal voor ouderen

De Koekoksklok van Frits Koster

Spelplus V.O.F had de pech dat een Koekoeksklok die ik kocht, niet goed gemaakt was, de slinger bevestiging was defect. Na wat info gegeven te hebben en foto's erbij opgestuurd te hebben, werd het de volgende dag gelijk opgelost! Eeen nieuwe klok wordt gelijk verstuurd, en de defecte klok door de pakketdienst thuis opgehaald, waar ik verder niets aan behoef te regelen. Dit alles zonder problemen!. Dat is service en klantvriendelijkheid! Chapeau

Blik op vroeger

René kreeg het verkeerde spel.

Een paar spellen besteld en een puzzel bij Spelplus. Na twee dagen al in huis, maar helaas zat er een verkeerd spel bij. De winkel opgebeld en hij zou nog even verzinnen voor een passende oplossing. Even later stond in mijn email dat ik het verkeerd bezorgde spel mocht houden en dat alsnog het spel wat ik niet gekregen had nagestuurd zou worden. Twee dagen later was het binnen.

Wat een prima service. De spellen zijn ook nog eens leuk en van goede kwaliteit. Top.

Foto van een van de Spelplus spellen (een mens erger je niet variant) in de huiskamer van UMC Amsterdam locatie VUmc

UMC Amsterdam

Te gek die spellen van SpelPlus! Paul werkt als vrijwilliger bij ons in het Gastenverblijf van Amsterdam UMC, locatie VUmc. Hij heeft een donatie gedaan van een aantal spellen die hier erg van pas komen. Onze gasten hebben er zichtbaar plezier van, mede door de gebruiksvriendelijkheid van de spellen. Leuk om te zien dat mensen dagelijks de spellen gebruiken.

Top Paul! We zijn er heel erg blij mee. Dank je wel!

Foto van de puzzel met missing pieces

Missing pieces

Ik heb laatst twee prachtige puzzels met mooie afbeeldingen besteld van het merk Gibsons bij Spelplus. Deze puzzels hebben grotere puzzelstukjes dat vind ik prettiger puzzelen. Ze werden snel geleverd, alleen de pech dat er meerdere puzzel stukjes beschadigd waren. Dit kan natuurlijk wel eens voorkomen fabrieksfoutje. Ik heb telefonisch contact gehad met Spelplus, zij zeiden meteen we gaan dit in orde maken. Nadat ik een mailtje had gestuurd met foto's van de beschadigde stukjes werden er meteen twee nieuwe puzzels opgestuurd! Ik ben erg blij met deze snelle oplossing en goede service!!

Bedankt Spelplus!!

Vriendelijke groeten,
Nathalie

Foto van de spelende ouderen

Ultieme service voor Tusita

Het bestaat echt: een supergoed bedrijf met ultieme service:

Meteen telefoon opnemen
Luisteren en actief meedenken
denken in mogelijkheden
Prima alternatief bieden
Vriendelijk en professioneel
Goede website
Goede producten

Waaaaauw!

Marloes

Snelle levering, mooie producten tegen een goede prijs.

Foto van de doos van Puzzel spring all over, speciaal voor ouderen

Lia's moeder miste een stukje

Puzzels goed op tijd bezorgd, snelle levering.

Mijn moeder miste een puzzelstukje, het werd gelijk opgelost door een nieuwe puzzel te sturen, super!!

Foto van het populaire tafelbowling

Alles kwijt door overstroming

Door de watersnoodramp zijn de bewoners van verzorgingshuis oosterbeemd en verpleegkliniek valkenheim alles kwijt geraakt. De stoute schoenen aangetrokken en contact gelegd met spel plus. Dhr Paul was meteen enthousiast en geeft een prachtig pakket samen gesteld voor onze bewoners zodat ze weer een spelletje konden spelen en alle ellende even Konden vergeten. De bewoners zijn zo blij er mee. Dank jullie wel spel plus namens de bewoners en personeel.

Jullie zijn helden.

Groetjes Esther